poniedziałek, 19 listopada 2012

I ja też tam będę!


Dzisiaj na blogu Natalii Hatalskiej opublikowano badanie Blogosfera 2012. Badanie opinii marketerów na temat wizerunku blogerów, reklamy na blogach i przyszłości działań reklamowych w blogosferze. 

Oprócz tego, że jest to całkiem dobrze opracowany raport, to urzekła mnie jakość wykonania, a jeszcze bardziej forma płatności. Otóż za pobranie raportu trzeba zapłacić... lajkiem, postem, tweet'nięciem. Czyli krótko mówiąc, podzieleniem się informacją o badaniu. Jest to nie tylko fajne, ale też ważne. W końcu jest to pierwsze tego typu badanie w Polsce i w ten sposób rozpowszechnia się informację. 
Przyznam się, że nie miałem pojęcia o takiej formie płatności aż do dzisiaj i naprawdę jestem nią zachwycony. Social Media są w ten sposób wykorzystane dokładnie tak, jak powinny być – do dzielenia się wartościową informacją.

Mam nadzieję, że raport ten będzie stanowił zachętę do nawiązywania współpracy z bloggerami. A to da szanse dołączenia do takich osób jak Tomek Tomczyk, Maciej Budzich, czy właśnie Natalia Hatalska osobom piszącym o niszowych tematach, mniej znanym, którzy dopiero zaczynają prowadzić blogi (Tak, tak. Mam też na myśli siebie).

Przyznam, że wyniki mnie zaskoczyły, ale o tym chętnie podyskutuję z tymi, którzy przeczytają, albo chociaż przejrzą raport.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz