Dzisiaj na blogu Natalii Hatalskiej opublikowano
badanie Blogosfera 2012. Badanie
opinii marketerów na temat wizerunku blogerów, reklamy na blogach i
przyszłości działań reklamowych w blogosferze.
Oprócz tego, że jest to całkiem dobrze opracowany raport,
to urzekła mnie jakość wykonania, a jeszcze bardziej forma płatności. Otóż za
pobranie raportu trzeba zapłacić... lajkiem, postem, tweet'nięciem. Czyli
krótko mówiąc, podzieleniem się informacją o badaniu. Jest to nie tylko fajne,
ale też ważne. W końcu jest to pierwsze tego typu badanie w Polsce i w ten
sposób rozpowszechnia się informację.
Przyznam się, że nie miałem pojęcia o takiej formie
płatności aż do dzisiaj i naprawdę jestem nią zachwycony. Social Media są w ten
sposób wykorzystane dokładnie tak, jak powinny być – do dzielenia się
wartościową informacją.
Mam nadzieję, że raport ten będzie stanowił zachętę do
nawiązywania współpracy z bloggerami. A to da szanse dołączenia do takich osób
jak Tomek Tomczyk, Maciej Budzich, czy
właśnie Natalia Hatalska osobom
piszącym o niszowych tematach, mniej znanym, którzy dopiero zaczynają prowadzić
blogi (Tak, tak. Mam też na myśli siebie).
Przyznam, że wyniki mnie zaskoczyły, ale o tym chętnie
podyskutuję z tymi, którzy przeczytają, albo chociaż przejrzą raport.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz