niedziela, 20 stycznia 2013

Niedzielnik 14-20.01.2013


Niedzielnik 14-20 Stycznia 2013

Kolejna porcja informacji I wydarzeń, które uznałem za interesujące. W tym tygodniu trochę social media, trochę kultury, kilka poleceń innych blogów i kilka innych rzeczy.
Dobrego czytania życzę:

1) Artur Smolicki na fanpage'u newCreative.pl podrzucił zdjęcie przedstawiające rozwiązanie facebooka dające możliwość odpłatnego zdobywania fanów.
Nie wiem jak wy, ale mi się to ani trochę nie podoba. Może to doprowadzić do sytuacji, w której ludzie z kasą, a bez pomysłu na siebie zwyczajnie zrobią sobie kilkutysięczne fanpage. Przyznam, że zaczynam poznawać „Google +”, bo zwyczajnie iedługo Facebook może być za drogi, aby w pełni z niego korzystać.





2) Stanowisku (założyciel serwisu sportowego weszlo.pl) założył nowy portal wyszlo.com mający w zamierzeniu być portalem dla mężczyzn. Póki co nie spodobał mi się żaden z wpisów w nim zamieszczonych. Nie do końca odpowiada mi sie forma jaką nadał serwisowi jego autor. Wydaje mi się też, że portal pojawił się wcześniej niż planowano żeby skorzystać na popularności jaką zdobył Stanowski po opublikowaniu tego artykułu.


3) Poniedziałek i wtorek szturmem podbiło internet ogłoszenie o otwarciu nowej knajpy w Warszawie. „Piwnica u Fritzla” miała wzbudziła mnóstwo kontrowersji. Pisałem o tym na blogu w tym poście.




Na szczęście cała sprawa zakończyła się wypowiedzeniem umowy pomysłodawcy tego przedsięwzięcia. Moim zdaniem całkiem słusznie.

4) Pijaru Koksu Blog wrzucił świetną reklamę Samsunga na swoim Facebook’u. Pomysł i wykonanie na najwyrzszym poziomie.




5) Chyba największe poruszenie wywołało obwieszczenie zmian jakie Facebook wprowadzi w swojej wyszukiwarce. O tym, co to oznacza i jakie mogą być tego konsekwencje pisałem także. Post znajdziecie tutaj.



6) Onet opublikował artykuł, w którym podawał rzekome zarobki blogerów. Z tego co wyszukałem, to większość z nich była wzięta z kosmosu i blogerzy mocno pojechali po twórcach i samym portalu.
7) Również w sieci rozgorzała dyskusja na temat Lanca Armstronga po jego ujawnieniu się. Dla mnie żadne ujawnienie (w końcu udowodnili mu, że brał zanim się do tego przyznał), tylko świetna robota zespołu PR, a ktoś, kto pisze mu teksty jest naprawdę dobry.
Moje zdanie przedstawiłem już w październiku w poście „Inni biorą, ja też biorę”.

Wkurzyło mnie wykorzystywanie przez niektórych ludzi nawet takiego info do uprawiania jakiś debilnych gierek politycznych. Porównanie ze zdjęcia poniżej jest tak z dupy, że aż nie chce mi się komentować. I jeszcze te osoby, które to lubią. Ciekawe ile z nich kojarzy obie sprawy?



8) Ostatnim smaczkiem jest clip do piosenki Marii Peszek, który powstał przy udziale internatutów. Ciekawe to bardzo i w sumie efekt nienajgorszy. Sami oceńcie:





To na tyle. Jeżeli wpadło wam coś więcej w oczy lub kanał RSS to dajcie znać.

Przy okazji, wcześniej nie wiedziałem, że ktoś prowadzi podobne zestawienie, a nie chcę wyjść na kopiującego. Tak więc wejdzcie na bloga Pijaru Koksu Blog i tam znajdziecie więcej newsów ze świata PR i reklamy.

Miłego popołudnia
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz