niedziela, 13 stycznia 2013

"Niedzielnik" 7-13.01.2013


Tak jak pisałem wczoraj podczas tego weekendu postanowiłem dać sobie możliwość niczym nie skrępowanego odpoczynku. Tym samym udało mi się już skończyć trzy z siedmiu książek, które zacząłem czytać jeszcze w zeszłym roku i z różnych powodów porzuciłem je dla innych tytułów, spędzić super wieczór z L. i przyjaciółmi oraz obejrzeć część zaległości filmowych. Nawet niedawne Święta nie pozwoliły mi tak się wyluzować.
Żeby jednak nie pozostawić was pożywki w ten niedzielny wieczór zapraszam na kolejne wydanie „Niedzielnika”:

1) Na początku tygodnia w sieci wpadła mi w oczy reklama, o której może się dużo nie mówiło, ale wydała mi się nie dość, że wyjątkowo słaba w realizacji, to jeszcze stworzona na podstawie bardzo słabego pomysłu i stereotypów. Wiem, że reklama z 2006 roku, ale nadal to ani śmieszy, ani nic.

2) W internecie sporo namieszania narobił Stanowski z Weszło! Publikując artykuł, w którym oskarża współczesne media oraz dziennikarzy, o słabą jakość przekazywanych informacji oraz o ich dobór. Mówi – „jestem idiotą”, ale przyznaje też, że to jego wina.

Krótko po tym artykule na blogu mojatrawa.wordpress.com oraz na Zombie Samurai pojawiły się artykuły o szkodliwości starych mediów (a konkretnie telewizji). Polecam przeczytanie i włączenie się do dyskusji. Sam nie oglądam telewizji od ponad roku (po za rzadkimi przypadkami, kiedy odwiedzam rodziców) i nie uważam, żebym coś tracił. Dobrze uporządkowany kanał RSS z dobranymi źródłami oraz odpowiedni dobór obserwowanych instytucji i osób na Twitterze dają mi dostęp do potrzebnej mi wiedzy.

Artykuły znajdziecie tutaj:



3) OX Media w poniedziałek wygrało internety (a przynajmniej wygrało część internetu poświęconą fanpage’om na Facebook’u) wykorzystując gify na fanpage’u Volkswagen Polska. Opublikowali oni poradnik jak to zrobić.


4) CD Projekt RED opublikował pierwszą zapowiedź swojej nowej produkcji Cyberpunk 2077. Wiadomości na temat nowego projektu były wyczekiwane z niecierpliwością. Klip na YouTube w ciągu trzech dni obejrzało ponad dwa i pół miliona razy. Jest to świetny wynik i świadczy tylko i wyłącznie o tym jaką renomą cieszy się ten polski producent gier.

Moim zdaniem sama animacja jest zrealizowana po mistrzowsku. Zarówno grafika, jak i muzyka jest absolutnie świetna.  




 5) Moją tablicę na Facebook’u w piątek i sobotę zalały polecenia polubienia polskich firm. A konkretnie chodziło o nagrody Europas. Ja "zalajkowałem" Sotrender, jeżeli nadal można, to wesprzyjcie polskie startup’y!
6) Dzisiaj bardzo spodobała mi się akcja Brand24 i WOŚP. Każdy może zostać ambasadorem Orkiestry. Wystarczy wejść na stronę ambasadorem.pl i „podzielić się nią” na Facebook’u i/lub Twitterze. Super sprawa. Zresztą o WOŚP napiszę więcej jutro. Bo zastanowiło mnie dzisiaj kilka trendów z nim związanych.





To na tyle. Jeżeli macie jakieś swoje ulubione wydarzenia z zeszłego tygodnia, to dajcie znać. Ja wracam do lektury „Tequila Oil, czyli jak się zgubić w Meksyku”.

EDIT:
Zapomniałem o tak ważnym wydarzeniu jak SHAREWEEK. Więcej o tym pisałem tutaj. Cała akcja bardzo dobra i cieszyła się dużym odzewem, aczkolwiek w pewnym momencie miałem deja vu, bo w każdym zestawieniu widziałem te same blogi. No przynajmniej dwa się pojawiały na zmianę. Ale w sumie ze 2 albo 3 dodałem do kanału RSS, żeby być na bieżąco. Spróbujcie, może też coś znajdziecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz